Vacature: Medewerker public affairs, communicatie, organisatie

Schinkelshoek & Verhoog BV is per 26 augustus 2019 op zoek naar een medewerker public affairs, communicatie, organisatie.

 

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een junior medewerker voor een combinatiefunctie van inhoudelijke en organisatorische ondersteuning van onze public affairs en communicatie, evenals voor (praktische) organisatie op ons kantoor. Het gaat bij deze vacature in hoofdzaak om een bureaufunctie.

  • U bent medeverantwoordelijk voor onze politieke monitoring die wij iedere ochtend verzenden. Hiervoor volgt u relevante ontwikkelingen in politiek en media op de voet en selecteert u zelfstandig wat onze opdrachtgevers die dag moeten weten. Ook analyseert u nieuws en Kamerdebatten.
  • U ondersteunt onze senior adviseurs en associés in hun inhoudelijke en organisatorische werkzaamheden en doet dit in goede samenwerking met uw collega’s op ons kantoor. Zo werkt u mee aan de organisatie van ontmoetingen, aan het maken en uitvoeren van plannen voor public affairs en communicatie. Ook ondersteunt u overleg binnen het kantoor hierover. Bovendien draagt u directe verantwoordelijkheid voor ondersteuning, uitvoering en begeleiding van enkele lopende projecten voor opdrachtgevers.
  • U vervult als chef de bureau diverse secretariële en organisatorische taken die cruciaal zijn voor het intern functioneren van ons kantoor. Ook vervult u enkele secretarieel-organisatorische functies voor opdrachtgevers. U ondersteunt stafoverleg binnen het kantoor.

 

Profiel

  • Academisch werk- en denkniveau, bij voorkeur op relevante terreinen zoals politicologie, bestuurskunde, rechten of communicatie.
  • Alvast enige kennis van, affiniteit en eventueel ervaring met besluit- en beïnvloedingsprocessen op diverse niveaus van overheid, politiek en publiciteit.
  • Zelfstandig en verbindend, ondernemend, klantgericht, communicatief sterk in Nederlands en vaardig in Engels, goede pen.
  • Brede algemene ontwikkeling, inhoudelijk sterk onderlegd en betrokken.
  • Betrouwbaar en berekenbaar, organisatietalent, gestructureerd, sterke planner, praktisch ingesteld, flexibel, van wanten weten, zo nodig ook buiten reguliere werktijden (geen ‘9 tot 5 mentaliteit’).

 

Wie zijn wij?

Tot de kern afpellen, dat is de werkwijze van Schinkelshoek & Verhoog. Wij zijn een hoogwaardig bureau, gespecialiseerd in bestuursadvies, communicatie- en mediastrategie, public affairs, interim-management, coaching, presentatie- en mediatraining. Wij werken in nauw overleg met bestuurders en hun directie: discreet, professioneel en effectief. Met een compact team en onze associés werken wij in en vanuit het centrum van Den Haag voor uiteenlopende opdrachtgevers: overheden, instellingen, bedrijven en andere organisaties.

 

Wat bieden wij?

U werkt op een compact kantoor waarop u een kardinale functie vervult die evenveel vrijheid als verantwoordelijkheid biedt en zelfstandigheid verlangt. De functie is veelzijdig. De werkomgeving is veeleisend en bijzonder leerzaam.

Wij zoeken een medewerker die met ingang van 26 augustus 2019 voor en met ons aan de slag kan. Het gaat hierbij om een samenwerkingsovereenkomst van 32 uur per week, in principe van maandag tot en met donderdag. Onze arbeidsvoorwaarden zijn marktconform.

 

Geïnteresseerd?

We ontvangen graag uiterlijk zondag 28 juli 2019 uw sollicitatie met een motivatie en CV in PDF via het e-mailadres bureau@schinkelshoekverhoog.com, ter attentie van Gert Jan Verhoog en onder vermelding van ‘sollicitatie medewerker public affairs, communicatie, organisatie’. Voor vragen, zowel over de inhoud van de functie als over de sollicitatieprocedure, kunt u contact opnemen met Kees Verhoog via het e-mailadres k.verhoog@schinkelshoekverhoog.com of het telefoonnummer 06 – 38 44 23 64.

Nieuwsarchief